Programmatic: Display hirdetések automatizált (algoritmusokon alapuló) vásárlása, különféle hálózatokon (exchangeken) keresztül. Programmatic kampányok esetén a hirdetők, a különböző oldalakat látogató userek számára, az ott megjelenő banner helyekre licitálnak. A licit során a hirdetők számára releváns fogyasztókért folyik a küzdelem.

Hogyan épül be a Dynamic Adverts Optimizer a programmatic kampányokba:

Konverzióra optimalizált, performance és programmatic típusú kampányok esetén, nagyon fontos, hogy a bannerek személyre szabottak legyenek. Mi ebben segítünk. Visszatargetált felhasználók esetén ugyan azt a terméket jelenítjük meg, mint amit a weboldalon korábban látogatott, de nem vásárolt meg. Lehetőség van több termék megjelenítésére a bannerekben, ezesetben a fogyasztó által látogatott terméket, és a termék kategóriába tartozó egyéb termékeket jelenítjük meg neki. Prospecting, azaz felhasználókat felkutató kampány esetén lehetőségünk van a webshop/weboldal teljes tartalmának megjelenítésére, a Banner Designerben elkészített keret-bannerben.

A Dynamicads használatával az általad választott programmatic rendszerbe (DSP) vagy display kampányt kiszolgáló adserverre nem bannerek kerülnek feltöltésre, hanem loader linkek, amik a DAO szerveréről hívják meg a személyre szabott bannereket. Ezeket a bannereket a DAO rendszere rakja össze a másodperc töredéke alatt annak megfelelően, hogy a hozzá párosított adservertől milyen információt kap a formátumra vonatkozóan, és arra optimalizáltan, hogy teljesen új, vagy retargetált felhasználónak jeleníti a hirdetést meg.

Mivel DSP független, ezért bármilyen platformon vásárolt kampányba beépíthető.