Szükséged lesz ehhez egy adatfelhőre, ami a weboldalad vagy webshopod adatbazisára épül, egy kis kreativitásra, ami a bannerek összeállításában segít, és egy kampányra, amibe be tudod a dinamikus rendszert építeni (legyen az akár programmatic, akár egy vásárolt banner kampány).
  • Első lépés: Add meg weboldalad/webshopod tartalmát egy adatfelhőben és töltsd föl a rendszerbe.
  • Második lépés: Készítsd el dinamikus bannerjeidet. A Banner Designer lehetőséget nyújt számodra, hogy saját magad állítsd össze brandingelt, dinamikus bannerjeidet különböző méretekben. Így tehát akár saját magad is elkészítheted a kampányban futó kreatívokat, de kollégáink is rendelkezésedre állnak, amennyiben grafikai segítségre szorulsz.
  • Harmadik lépés: Hozd létre a dinamikus kampányodat. A bannereket a Kampány Managerben megadott költség erejéig, az általad meghatározott időszakban a DAO szolgálja ki és határozza meg, mikor milyen tartalmat jelenít a bannerben meg attól függően, hogy milyen felhasználónak jelenik a banner meg. A rendszer optimalizálja a kreatívot és felismeri, hogy olyanoknak jeleníti-e meg a bannert, akik még nem jártak a weboldaladon, vagy olyanoknak akiket vissza kell csábítani egy korábban látogatott termékkel/tartalommal.
A kampány költsége a megjelenések számától függ, valamint attól, hogy statikus, vagy animált / multi bannereket választod.